Kui te ei ole oma ostuga täielikult rahul ja soovite tooted tagastada, palun tutvuge alljärgnevate tagastustingimustega:
Toodetega on kaasas tagastusvorm, palun tehke märge tagastatava toote reale ja lisage antud sedel tagastatavate toodetega ühte pakki.
Tagastamise Aeg: Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.
Tagastatavate Esemete Seisukord: Kõik tagastatavad esemed peavad olema samas seisukorras nagu nad olid saabudes, kasutamata, pesemata, kandmata, kahjustamata.
Tagastamise Saatekulud: Ostja tasub kõigi tagastamisega seotud kulud. Soovitame kasutada jälgitavat saatmisteenust, et tagada toodete teekonna jälgitavus.
Tagasimaksed: Kui oleme teie tagastatud tooted kätte saanud ja veendunud tagastustingimustele vastavuse, saabub teile postkasti teavitus e-kiri. Tagasimakse toimub mõne tööpäeva jooksul samale kontole/kaardile, kust esialgne makse sooritati. Kaardimaksete ilmumine teie kontole võib võtta 2-3 tööpäeva tagasimakse teate saamisest.
---------------------------------------------
1. SmartPost Pakiautomaat
Pakiautomaadi asukoht: Tallinna Kaubamaja
Mob: +372 5999 9992
---------------------------------------------
2. DPD Pickup Point Pakiautomaat
Pakiautomaadi asukoht: Automaat Viru bussiterminal
Mob: +372 5999 9992
---------------------------------------------
3. Omniva Pakiautomaat
Pakiautomaadi asukoht: Viru bussiterminali pakiautomaat
Mob: +372 5999 9992
---------------------------------------
4. Omniva Postiteenus, DPD kuller, Venipak kuller
Aadress:
Dresshouse
Estonia pst 1
Tallinn 10143
Mob: +372 5999 9992
---------------------------------------
5. Tagastus kaupluses
Aadress:
Dresshouse
Meloni Ärikeskus
Estonia pst 1
Tallinn 10143
Mob: +372 5999 9992
----------------------------------------------
Tagastamisõigus
1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 14-päevane taganemisõigus ei kehti, kui tarbija on avanud suletud pakendis üle antud asja, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel või kui tooted või teenused ei ole oma olemuselt VÕS § 53 lg 4 mõttes tagastatavad (nt aluspesu, rinnahoidjad, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid-hügieenitooted, tekid ja padjad).
2) Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Näiteks on võimalik poes riideid selga proovida, kuid riietelt ei tohi eemaldada etikette, riided ei tohi olla proovimise tõttu määrdunud, kahjustunud ega parfüümi, suitsu või mõne muu kõrvallõhna toimel rikutud. Seetõttu ei ole välistatud, et asja kahjustamisega on toote väärtus vähenenud nullini ning DRESSHOUSE OÜ-l on õigus küsida asja väärtuse vähenemise eest hüvitist. Halvenenud kauba transpordikulud katab Tarbija.
3) Kauba tagastamiseks tuleb täita taganemisavaldus. Taganemisavalduse vormi saabub koos tellitud toodetega või leiab siit: Taganemisavalduse tüüpvorm PDF
Taganemisavalduse võib täita ka vabas vormis ning see tuleb saata e-postiaadressile tagastus(at)dresshouse.eu hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Tarbija peab kauba tagastama soovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale, tagastamisega seotud kulud kannab tarbija.
5) Dresshouse OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest kõik Tarbijalt lepingu alusel saadud tasud. Dresshouse OÜ-l on õigus viivitada raha tagasimaksega seni, kuni Tarbija on tagastanud toote või esitanud tõendi, et Tarbija on toote tagasi saatnud.