Tagastus

Kauba tagastamiseks  palun valige sobiv tagastusviis:

Kindlasti lisage tagastatavate toodetega kaasa lipik tellimuse numbriga

Tagastatud kauba eest tagastatakse raha 14 päeva jooksul, samale kontole, kust makse laekus.


---------------------------------------------
1. SmartPost Pakiautomaat

Pakiautomaadi asukoht: Tallinna Kaubamaja
Mob: +372 5999 9992

---------------------------------------------

2. DPD Pickup Point Pakiautomaat

Pakiautomaadi asukoht: Automaat Viru bussiterminal
Mob: +372 5999 9992
---------------------------------------------
3. Omniva Pakiautomaat

Pakiautomaadi asukoht: Viru bussiterminali pakiautomaat
Mob: +372 5999 9992

---------------------------------------

4. Omniva Postiteenus, DPD kuller, Venipak kuller

Aadress:
Dresshouse Oü
Meloni Ärikeskus
Estonia pst 1
Tallinn 10143
Mob: +372 5999 9992

---------------------------------------
5. Toon ise poodi

Aadress:
Dresshouse Oü
Meloni Ärikeskus
Estonia pst 1
Tallinn 10143
Mob: +372 5999 9992

E-R 10:00 - 19:30
L. 10:00 - 18:00
P 11:00 - 16:00

------------------------------------------------------------------------------------------
Antud tagastusviisi valik on informatiivne.
Palun tutvuge tagastusviisi valikul teenusepakkuja tingimustega, vastavalt tagastatava kauba väärtusele,
et vältida võimalikke ebameeldivusi saadetise kadumisel või kahjustada saamisel transpordi käigus.
------------------------------------------------------------------------------------------

Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 14-päevane taganemisõigus ei kehti, kui tarbija on avanud suletud pakendis üle antud asja, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel või kui tooted või teenused ei ole oma olemuselt VÕS § 53 lg 4 mõttes tagastatavad  (nt aluspesu, rinnahoidjad, ujumis- ja päevitusriided, sukad-sokid, avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid-hügieenitooted, tekid ja padjad).

2) Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Näiteks on võimalik poes riideid selga proovida, kuid riietelt ei tohi eemaldada etikette, riided ei tohi olla proovimise tõttu määrdunud, kahjustunud ega parfüümi, suitsu või mõne muu kõrvallõhna toimel rikutud. Seetõttu ei ole välistatud, et asja kahjustamisega on toote väärtus vähenenud nullini ning DRESSHOUSE OÜ-l on õigus küsida asja väärtuse vähenemise eest hüvitist. Halvenenud kauba transpordikulud katab Tarbija.

3) Kauba tagastamiseks tuleb täita taganemisavaldus. Taganemisavalduse vormi leiab siit: Taganemisavalduse tüüpvorm PDF
Taganemisavalduse võib täita ka vabas vormis ning see tuleb saata e-postiaadressile tagastus(at)dresshouse.eu hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4) Tarbija peab kauba tagastama soovi esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale, tagastamisega seotud kulud kannab tarbija. 

5) Dresshouse OÜ tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest kõik Tarbijalt lepingu alusel saadud tasud. Dresshouse OÜ-l on õigus viivitada raha tagasimaksega seni, kuni Tarbija on tagastanud toote või esitanud tõendi, et Tarbija on toote tagasi saatnud.